Shop Mobile More Submit  Join Login

Details

Closed to new replies
January 9, 2013
Link

Statistics

Replies: 20

hey...im kinda new,id like to meet you people c:

:iconcyanidesunflower:
CyanideSunflower Featured By Owner Jan 9, 2013  Student Digital Artist
well im not that new i guess...ive been here about one month,however i would like to get in touch with society of dA and maybe expand my gallery audience?:s
so yeah my name is Tina,im 16 and i love homestuck!~
it would be cool to meet someone new here!thank you!
Reply

You can no longer comment on this thread as it was closed due to no activity for a month.

Devious Comments

:iconstormxtrevor207:
StormXTrevor207 Featured By Owner Jan 11, 2013  Student Traditional Artist
Hiyah!!! My name's Alicia ^.^
I like your username!!!Alot!!!!
I was about to look through your gallery, and I figured I would comment before i forgot!!!
Anyways, I'm a transformers fan, and if you need some tips, ask me if you want :)
Reply
:iconcyanidesunflower:
CyanideSunflower Featured By Owner Jan 11, 2013  Student Digital Artist
hi!nice to meet you! c:
heh thanks
yeah sure go ahead and take a peek.i really appreciate it!c:
thank you!ill keep that in mind : D
Reply
:icondevilkid-chan:
DevilKid-chan Featured By Owner Jan 10, 2013  Hobbyist General Artist
Hi there, I'm Noodle! :D
I love your username!! :D
Reply
:iconcyanidesunflower:
CyanideSunflower Featured By Owner Jan 10, 2013  Student Digital Artist
nice to meet you Noodle : D
hihi thanks
Reply
:icondevilkid-chan:
DevilKid-chan Featured By Owner Jan 10, 2013  Hobbyist General Artist
Yay :D
No problem XD
Reply
:icontossarn:
TossarN Featured By Owner Jan 10, 2013  Hobbyist General Artist
Heya there ^^!

Never got around homestuck so don't have much comments on that one x3...

But I have a few tips how to expand.. Be cheerful to people, Comment/fave give critiques. Etc ^^
Reply
:iconcyanidesunflower:
CyanideSunflower Featured By Owner Jan 10, 2013  Student Digital Artist
hi c:

hah thats okay,you don't have to be xD

thanks!well,thats what basically everyone says,and i feel like ive done it(exept the critique part),but only my fan art gets noticed :s
Reply
:icontossarn:
TossarN Featured By Owner Jan 10, 2013  Hobbyist General Artist
I know that feeling with fan art part. :3
Reply
:iconphinnimonster:
Phinnimonster Featured By Owner Jan 9, 2013   General Artist
Hello! Wow, lovely gallery!
Wooo Homestuck (actually haven't read it since summer, need to catch up :< )
Reply
:iconcyanidesunflower:
CyanideSunflower Featured By Owner Jan 10, 2013  Student Digital Artist
ah thank you!likewise.you have a cool painting style c:
i see...it would be cool if you did :>
Reply
:iconphinnimonster:
Phinnimonster Featured By Owner Jan 11, 2013   General Artist
Thank you! So do you ;o
How are you today?
Reply
:iconcyanidesunflower:
CyanideSunflower Featured By Owner Jan 11, 2013  Student Digital Artist
i am fairly well,enjoying the last days of vacation c':
how bout you?
Reply
:iconphinnimonster:
Phinnimonster Featured By Owner Jan 11, 2013   General Artist
Ah, you're still on vacation? Lucky :') I'm fine, thanks! Trying to figure out how to make a drawing of an elephant interesting, hmm. (I think I made the pose too boring. D8)
Reply
:iconcyanidesunflower:
CyanideSunflower Featured By Owner Jan 11, 2013  Student Digital Artist
yeah,4 days left tho x'D
hmm elephant ears always reminded me of butterfly wings.if its realistic tho, maybe with his trunk raised high?:0
idk if that was of any help x'D
Reply
:iconphinnimonster:
Phinnimonster Featured By Owner Jan 13, 2013   General Artist
Ah, soon to be at an end! Well, enjoy the rest of your vacation!
It's true, elephant ears do look like butterfly wings! Hmm, a raised trunk probably would make it more interesting. Thanks for the suggestion!
Reply
:iconcyanidesunflower:
CyanideSunflower Featured By Owner Jan 14, 2013  Student Digital Artist
hah thank you!
haha sure thing!glad that it was useful xD
Reply
:icondiathadevil:
Diathadevil Featured By Owner Jan 9, 2013  Hobbyist
oh my god I totally forgot dA has a forum

/haha flies into sun
Reply
:iconcyanidesunflower:
CyanideSunflower Featured By Owner Jan 10, 2013  Student Digital Artist
lol...discovered it last night

/flies to the sun with you
Reply
:iconpumaforge:
PumaForge Featured By Owner Jan 9, 2013   Artist
Very nice to meet you, I've been here for two or so years.
Looked through your gallery, very cool work you have there, with a extremely cool developing style.

Got a question for you, what is Homestuck?
Reply
:iconcyanidesunflower:
CyanideSunflower Featured By Owner Jan 10, 2013  Student Digital Artist
ahh nice to meet you too
thank you very much,your gallery is pretty cool as well c:

Homestuck is a webcomic by Andrew Hussie,you can find it here:[link]
a lot of people find the beginning confusing and slow,but after a couple of acts its very fun xD
Reply
Add a Comment: