Shop Mobile More Submit  Join Login

Details

Closed to new replies
January 9, 2013
Link

Statistics

Replies: 34

Draw something you have never drawn before!!!

:iconlittledaughter:
LittleDaughter Featured By Owner Jan 9, 2013  Hobbyist General Artist
Title says it. Draw something you have never thought to draw until now. :D
Reply

You can no longer comment on this thread as it was closed due to no activity for a month.

Devious Comments

:iconbyth1:
Byth1 Featured By Owner Jan 13, 2013
A dragon. Yeeeaaah, probably should have done reference before drawing this :/
Comment Drawing
Reply
:iconlittledaughter:
LittleDaughter Featured By Owner Jan 13, 2013  Hobbyist General Artist
No worries, it looks cool :D
Reply
:icontwilightdrifter:
Twilightdrifter Featured By Owner Jan 12, 2013
Sexy Cola :icontehestareplz:
Comment Drawing
Reply
:iconlittledaughter:
LittleDaughter Featured By Owner Jan 13, 2013  Hobbyist General Artist
Oh my, LOL I now have a strange craving for cola...strange LOL
Reply
:icontwilightdrifter:
Twilightdrifter Featured By Owner Jan 13, 2013
lol XD yay!

Well it was something that came to mind when I saw this topic =P XD

I have an odd mind...^^;
Reply
:iconcheetopocalypse:
cheetopocalypse Featured By Owner Jan 12, 2013  Hobbyist General Artist
not much of a fanartist and not in the hetalia fandom so i had no real reason to ever draw italy
Comment Drawing
Reply
:iconlittledaughter:
LittleDaughter Featured By Owner Jan 13, 2013  Hobbyist General Artist
Coool, she's cute :D
Reply
:iconcheetopocalypse:
cheetopocalypse Featured By Owner Jan 13, 2013  Hobbyist General Artist
acording to the wiki its a dude lol. i thought it was a girl at first too.
Reply
:iconlittledaughter:
LittleDaughter Featured By Owner Jan 13, 2013  Hobbyist General Artist
Oh, haha, I've never actually seen the show sooooo :blushes: LOL
Reply
:iconzezkah:
Zezkah Featured By Owner Jan 12, 2013  Student Digital Artist
I've drawn just about everything. Idk if I've every drawn a refrigerator.
Comment Drawing
Reply
:iconlittledaughter:
LittleDaughter Featured By Owner Jan 12, 2013  Hobbyist General Artist
Coooool, now draw a pie in it :d (LOL)
Comment Drawing
Reply
:iconnitendofan92:
NitendoFan92 Featured By Owner Jan 11, 2013
I dreamed about that thing recently
Comment Drawing
Reply
:iconlittledaughter:
LittleDaughter Featured By Owner Jan 12, 2013  Hobbyist General Artist
Ooooo, creepy, but cool, kinda like an ancient salamander or something. O.o
Reply
:iconmaivory:
Maivory Featured By Owner Jan 11, 2013  Hobbyist General Artist

Comment Drawing
Reply
:iconlittledaughter:
LittleDaughter Featured By Owner Jan 11, 2013  Hobbyist General Artist
Yum :D
Reply
:iconeddie-boy97:
Eddie-boy97 Featured By Owner Jan 10, 2013  Student Traditional Artist
some new style i learned about but i've never digitaly draw it
Comment Drawing
Reply
:iconlittledaughter:
LittleDaughter Featured By Owner Jan 10, 2013  Hobbyist General Artist
Cool, I need to learn this style, I stink at face proportions >.<
Reply
:iconrosejasinski:
RoseJasinski Featured By Owner Jan 10, 2013  Hobbyist Artist
I DREW A DOG!!!!

Im actually proud of this!!
Comment Drawing
Reply
:iconlittledaughter:
LittleDaughter Featured By Owner Jan 10, 2013  Hobbyist General Artist
Cutie!!! :D
Reply
:iconrosejasinski:
RoseJasinski Featured By Owner Jan 10, 2013  Hobbyist Artist
Thanks!!! Its something i have never thought to draw..
Reply
:iconravyndarkwood:
RavynDarkwood Featured By Owner Jan 10, 2013  Hobbyist Traditional Artist

Comment Drawing
Reply
:iconlittledaughter:
LittleDaughter Featured By Owner Jan 10, 2013  Hobbyist General Artist
Haha...those eyes will haunt my dream o.o LOL
Reply
:iconunclegator:
UncleGator Featured By Owner Jan 9, 2013  Hobbyist General Artist
Dunno why, but I've yet to draw Spike from the current MLP. I guess I just don't much care for him.
Comment Drawing
Reply
:iconlittledaughter:
LittleDaughter Featured By Owner Jan 10, 2013  Hobbyist General Artist
Haha, Derp Spike, Love it. :D
Reply
:iconneiot:
Neiot Featured By Owner Jan 9, 2013  Hobbyist General Artist
Something good. Though, apparently it is a cat slug.
Comment Drawing
Reply
:iconlittledaughter:
LittleDaughter Featured By Owner Jan 10, 2013  Hobbyist General Artist
Haha, this is the first cat slug I have ever seen and it is the incarnation of awesomeness :D ...I don't know why but I really like the face haha.
Reply
:iconeddieblz:
eddieblz Featured By Owner Jan 9, 2013  Professional General Artist

Comment Drawing
Reply
:iconlittledaughter:
LittleDaughter Featured By Owner Jan 10, 2013  Hobbyist General Artist
Cool :D
Reply
:iconkilometric:
KILOMETRIC Featured By Owner Jan 9, 2013  Student Traditional Artist

Comment Drawing
Reply
:iconlittledaughter:
LittleDaughter Featured By Owner Jan 10, 2013  Hobbyist General Artist
Cool drawing, but..but I'm too young to Pie...haha, sorry about the lame joke, I had to LOL
Reply
:iconkilometric:
KILOMETRIC Featured By Owner Jan 10, 2013  Student Traditional Artist
:D It was funny dude :D
Reply
:iconlittledaughter:
LittleDaughter Featured By Owner Jan 10, 2013  Hobbyist General Artist
Thanks :D
Reply
:iconkilometric:
KILOMETRIC Featured By Owner Jan 9, 2013  Student Traditional Artist

Comment Drawing
Reply
:iconlittledaughter:
LittleDaughter Featured By Owner Jan 10, 2013  Hobbyist General Artist
Awesome! :D
Reply
Add a Comment: