Shop Mobile More Submit  Join Login

Details

Closed to new replies
January 1, 2013
Link

Statistics

Replies: 22

disney villains

:iconvoaz-kzrhovb:
Voaz-Kzrhovb Featured By Owner Jan 1, 2013  Hobbyist General Artist
Just cos. I felt like it.

I like them. They're all pretty iconic, so you should know a few.

Annnnnnd... yes I do know what I'm in for asking people to DrawPLZ this thread XD

Let's just say

:iconscarplz: I'm prepared
:icongastonplz: Oh shit it's a lion! Let's KILL IT!
Reply

You can no longer comment on this thread as it was closed due to no activity for a month.

Devious Comments

:iconmonstermaster13:
monstermaster13 Featured By Owner Jan 6, 2013  Hobbyist Writer
Pixar is a part of Disney so I thought i'd do a pixar villain...this one smells like strawberries.
Comment Drawing
Reply
:iconvoaz-kzrhovb:
Voaz-Kzrhovb Featured By Owner Jan 6, 2013  Hobbyist General Artist
I dont know if my last comment went through, but if it did, sorry you got a duplicate message, if not, sorry my pc's acting up

^^;

nice job! I like people who also remember that PIXAR is a part of Disney!
Reply
:iconmonstermaster13:
monstermaster13 Featured By Owner Jan 6, 2013  Hobbyist Writer
Thanks.
Reply
:iconmozenraththesorcerer:
MozenrathTheSorcerer Featured By Owner Jan 6, 2013
Heh-Heh. >:3

I'm A Disney Villain. >:3
Comment Drawing
Reply
:iconvoaz-kzrhovb:
Voaz-Kzrhovb Featured By Owner Jan 6, 2013  Hobbyist General Artist
lol if you say so XD thanks for posting. not many people are going to, just as i suspected, but lol anyway
Reply
:iconmozenraththesorcerer:
MozenrathTheSorcerer Featured By Owner Jan 6, 2013
Ahaha, No Problem. XDD
Reply
:icontheelchman:
theElchman Featured By Owner Jan 2, 2013
Disney Pls..
Comment Drawing
Reply
:iconblockbox:
Blockbox Featured By Owner Jan 2, 2013  Hobbyist General Artist
jup.
Comment Drawing
Reply
:iconvoaz-kzrhovb:
Voaz-Kzrhovb Featured By Owner Jan 2, 2013  Hobbyist General Artist
lul XD Yeah I still cant freaking beleive they bought star wars.
Reply
:iconmachikochan:
MachikoChan Featured By Owner Jan 2, 2013
This is terrible.
I can't draw with a mouse to save my life.
XDDD
Comment Drawing
Reply
:iconvoaz-kzrhovb:
Voaz-Kzrhovb Featured By Owner Jan 2, 2013  Hobbyist General Artist
that is by no means terrible! I have issues just drawing an eye on this thing. I havent done muro in a whole year and a half so the miracles I used to produce are scarcely seen now

its very good!
Reply
:iconmachikochan:
MachikoChan Featured By Owner Jan 2, 2013
Thanks. Glad you like it.
Reply
:icontwimper:
Twimper Featured By Owner Jan 1, 2013
not my best :P but can you still guess who it is?
Comment Drawing
Reply
:iconvoaz-kzrhovb:
Voaz-Kzrhovb Featured By Owner Jan 1, 2013  Hobbyist General Artist
Like fire... Hell fire,,,

He's definitely up there with my faves XD I couldn't miss frollo ANYWHERE!
Reply
:icontwimper:
Twimper Featured By Owner Jan 1, 2013
XD yay! got it in one. not sure who my fav Villain is i just like that hat! ^_^
Reply
:iconvoaz-kzrhovb:
Voaz-Kzrhovb Featured By Owner Jan 1, 2013  Hobbyist General Artist
lol me too. I love Hades to be honest. I finally weaned myself off the stereotypical and insufferable Gaston for my mother's sake who didnt see how in hell i was attracted to him.

(It was his voice. Only his voice)

Frollo is a pretty dark character so it's hard to do more than admire him for me
Reply
:icontwimper:
Twimper Featured By Owner Jan 1, 2013
hehe. I was never a fan of Gaston though I see your point about his voice. Hades i just love the fire/hair thing.
Reply
:iconvoaz-kzrhovb:
Voaz-Kzrhovb Featured By Owner Jan 1, 2013  Hobbyist General Artist
yeah, i just reckon he's a real character XD
Reply
:icondarkanddefiant:
darkanddefiant Featured By Owner Jan 1, 2013

Comment Drawing
Reply
:iconvoaz-kzrhovb:
Voaz-Kzrhovb Featured By Owner Jan 1, 2013  Hobbyist General Artist
Yay! Hades! I'm honoured to have the lord of the dead as the first entry on this forum thread XD thanks!
Reply
:icondarkanddefiant:
darkanddefiant Featured By Owner Jan 1, 2013
hee, i'm glad you recognized him.
Reply
:iconvoaz-kzrhovb:
Voaz-Kzrhovb Featured By Owner Jan 1, 2013  Hobbyist General Artist
He needs a bit more attention. Hercules, though a good film, is overpowered by the other films of it's era unfortunately. He's definitely my favourite though, totally.
Now I'm gonna post on my own post and draw him too XD
Reply
Add a Comment: