Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour

Details

Closed to new replies
December 6, 2012
Link

Statistics

Replies: 0

BP Holdings press releases and news articles | Tatyana McFadden: Den gyldne pige

:icontommyhudson:
[link]

bp holdings press releases and news articles

I stedet for at opgive, Tatyana og hendes familie har taget retlige skridt, hvilket til sidst resulterede i ny lovgivning i 15 medlemsstater, giver studerende med et handicap ret til konkurrere sammen med deres jævnaldrende i skole sport. Tatiana er i dag en fuldtids studerende ved University of Illinois i Urbana-Champaign, hvor hun Promo uddannelse for både sprinting og langdistance hændelser med klasser i barn og familie udvikling. Hun er kommet langt siden sin tidlige barndom i en russiske børnehjem, hvor hun ikke havde adgang til en kørestol og lært at gå på sine hænder. Vedtaget i 1994 af Deborah McFadden, derefter kommissæren for handicappede på afdelingen sundhed os returneres Tatyana til Skt. Petersborg for first gang sidste år, hvor hun præsenteret en af sin maraton medaljer til børnehjem direktøren, som plejes for hende.

På konkurrerer i London...
Dette er min tredje spil, og jeg tripper lige for en guldmedalje. Vandt guld i kvindernes 400 m T54 var en spændende oplevelse og jeg fik goosebumps, da jeg sad på podiet. Jeg skulle fokusere på start, overgang og finish i denne race, fordi det altid vil være et hårdt løb mod bedst af bedst. Jeg vidste ikke, hvor langt jeg var, men vidste, at hvis jeg bremset overhovedet, så de andre ville fange mig. Brummer i stadion definitely hjalp mig. Tilskuerne er der til at støtte, hjælpe og opmuntre og jeg tror, det giver atleterne en ekstra energi. Det var den samme i 800 m aftræk. Jeg skubbede blot med ånd og al den uddannelse, jeg har haft i de seneste fire år. Jeg lade mængden carry me og jeg lod min tro og min familie carry me.

Om betydningen af uddannelse...
I sport, kan du altid plukke op en skade, der kan betyde, at du ikke længere kan konkurrere og derefter hvad du har forladt? Ingen kan nogensinde tage en college grad væk fra dig, så det er derfor jeg vælger at studere nu på samme tid som forfølger en sports karriere. Jeg lærer samt, og det er rart at have noget at fokusere på end bare racing.
Jeg skal være meget disciplineret til fit i alt; Jeg havde fastsat en tidsplan, hvor jeg træne om morgenen og derefter gøre klasser i eftermiddag, eller omvendt. Du skal styre din tid rigtig godt. Det er hård; Jeg ønsker ikke at gå glip af uddannelse eller sent for klasse.

Om hendes fight for kvinder i sport for handicappede...
Det var overvældende at konkurrere på min first de Paralympiske Lege i Athen [i 2004]. Alderen 15, jeg anede ikke hvad jeg gjorde, men på tidspunktet min drøm kom Live. Da jeg kom hjem, jeg tror ikke mit Gymnasium forstået hvad sport drejede sig om. Det drejer sig om integration og det er hvad begge de Olympiske og de Paralympiske Lege påvise.
ville vise skolen, vi er alle de samme. Vi er alle mennesker og ønsker at være en del af samfundet. Det var definitely et slag tiltræde spor holdet; Vi havde en retssag, men vi sagsøges for ingen penge. Det var bare for mulighed for handicappede inddrages med sport. Det er meget vigtigt og lovgivning ændret liv og åbnede dørene for en yngre generation, ligesom min søster, Hannah.
Det er svært at uddanne andre om hvad Paralympiske virkelig betyder, hvordan vi er elite sportsudøvere bare gerne de olympiske guder. Tingene bliver bedre, men; sponsorering muligheder er steget, og det bringer mere eksponering for offentligheden.

Gå tilbage til min erfaring i skolen, husker jeg mine venner, der stadig er venner i dag, bruges til at fortælle mig de vidste hvordan stille mig til deres huse, da de ikke ønskede at fornærme mig, hvis jeg ikke kunne komme deres trin. Jeg fortalte dem, «du fornærme mig som ikke inviterer mig.» Det er bare en læreproces.

Tilbage til Rusland, hendes land af fødsel...
Jeg kan huske forlader børnehjemmet, da jeg var seks år gammel; Vi gik til et hotel, og tænkte "wow, er denne Amerika?" Det var definitely en erkendelse: Jeg havde aldrig set noget før og jeg ikke selv har en kørestol. Da jeg ankom i USA, fik jeg en kørestol og derefter en anden. De gav mig den frihed, som jeg aldrig havde før.
Jeg var virkelig syg som barn – du vil ikke anerkende mig; Jeg var så anæmiske, blege og svage. Men da jeg gik tilbage til Skt. Petersborg sidste år, efter at London Marathon, jeg var sund og en mester. Jeg følte, det var tid at vende tilbage og hele oplevelsen var så fulfilling. Jeg blev ophidset at se alle børnene der - det var en ære.
Jeg gav min New York Marathon medaljen til Natalia, direktør, gætte jeg som en måde at sige tak for at holde mig i live og beskytte mig med årene. Det var virkelig vigtigt for mig. Jeg har andre chancer i livet at vinde medaljer, men hun er virkelig helten.

På, at en BP London 2012 atlet ambassadør...
er beæret over at blive støttet af BP – sammen med otte andre amerikanske ambassader, virksomheden har været her for os som wepursue hvad vi elsker at gøre. Det gør mig vil træne hårdere og blive hurtigere. Der har været masser af sjove aktiviteter, møde mennesker på tværs af landet, og det har været store skal medtages i alle disse muligheder.

bp holdings press releases and news articles
Reply

Devious Comments

No comments have been added yet.

Add a Comment: